Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından düzenlenen Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları serisinin dördüncü etkinliği, “Dijital Çağda Reklam Yönetimi: Yeni Yönelimler ve Stratejiler” teması ile 15 Aralık 2021 tarihinde çevrim içi olarak düzenlendi.

GSÜ İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Kerem Rızvanoğlu’nun açılış konuşmasıyla başlayan etkinlik kapsamında ilk olarak Öğr. Gör. Alican Turalı moderatörlüğünde yürütülen “Dijital Çağda Pazarlama Uygulamaları ve Reklam” başlıklı panel dijital pazarlama ve reklam profesyonellerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Panel kapsamında, Hepsiburada Pazarlama Direktörü Onur Gargılı, “E-Ticarette Dijital Pazarlama & Pandemi ile Değişen İletişim Stratejileri”; Senfonico Stratejik Planlama Direktörü Pamir Gündüz, “Veriyi Deneyime Değiştirmek”; Maker St. London Kurucusu Kreatif Direktör Merve Özbey, “Peki Dijitale Ne Yapacağız?”; SEO Art Kurucusu Oktay Çomak, “SEO ve Programatik Reklamcılık” başlıklı konuşmalarını yaptılar.

 “Dijitalleşme, Dönüşüm, Yeni Nesil Reklamcılık”; “Örneklerle Reklamda Yaratıcı Strateji Uygulamaları; “Çağdaş Reklamlar, Yeni Temsiller, Tüketiciler” başlıklı üç akademik oturumla devam eden ulusal konferansta Galatasaray Üniversitesi, Üsküdar Üniversitesi, İstanbul Aydın Üniversitesi, Ege Üniversitesi, Atılım Üniversitesi, Başkent Üniversitesi, Siirt Üniversitesi’nden akademisyenler bildirilerini sundular. 

Etkinlik, dinleyicilerin katılımcılara yönelttiği soru ve cevapların ardından Prof. Dr. Halime Yücel’in kapanış konuşması ile sona erdi. 

2 1 3 

4 5